SELAMAT DATANG

Terima kasih kerana mengunjungi blog rasmi
Sekolah Kebangsaan Dato' Naning. Blog yang memaparkan program dan aktiviti di sekolah ini

Watikah Pelantikan 2010

9:15 PG

(2) Comments

Pada 8 Februari, Isnin yang lepas telah berlansung penyampaian Watikah Pelantikan Pengawas, Pustakawan, Pengawas SPBT dan juga Ketua Kelas. Majlis pelantikan berlansung dengan lancar tanpa sebarang masalah.

 

  

  

SKDN mengharapkan penerima watikah pelantikan ini dapat menjalankan tanggungjawab yang telah diberi dengan penuh ikhlas dan dedikasi. Tahniah diucapkan.

administrator

2 Responses to "Watikah Pelantikan 2010"

Tanpa Nama said :
13 Februari 2010 pada 6:12 PTG
Tahniah diucapkan kepada sekolah SKDN kerana melantik Mohamad Najmi Bin Mohamad sebagai Ketua Pengawas Tahun 2010 kerana beliau adalah calon yang sesuai dan berkelayakan serta penuh dengan ciri2 kepimpinan..Semoga pihak pentadbir dapat membimbing beliau menjadi seorang pemimpin yang berwibawa.
Tuk Anjang said :
13 Februari 2010 pada 10:31 PTG
Tahniah atas kepinpinan GB yang berkesan. Semoga keputusan UPSR tahun ini lebih baik daripada semua sekolah di daerah ini. Selamat berjaya. Tk. Harap dapat muatkan keputusan ujian bulanan murid Drj. Enam dalam laman web sekolah untuk kemudahan cepat ibu bapa mengikuti kemajuan akademik murid. Tk.

Catat Ulasan

SEKOLAH KEBANGSAAN DATO' NANING
78000 Alor Gajah
Melaka
Tel | Faks : 606-5561299
E-mel : mbb0042@ppdalorgajah.edu.my

Penafian: Sekolah Kebangsaan Dato' Naning adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Segala kesulitan amat dikesali

Laman web ini sesuai dipapar menggunakan pelayar Internet Explorer 7 ke atas dan Mozilla Firefox 3.0.